RSS Карта сайта

Сайт ППДУ » Новини » Реформа державної служби – це перша реформа, від успішності якої залежить реформування країни

Реформа державної служби – це перша реформа, від успішності якої залежить реформування країни

Дата публікації: 29/03/2016 08:25

Реформа державної служби – це перша реформа, від успішності якої залежить реформування країни

24.03.2016

Реформа державної служби - це перша реформа, від успішності якої залежить реформування країни

24 березня, відкрив свою роботу Черговий VIIз’їзд Федерації профспілок України.
Делегати VII з’їзду Федерації профспілок України порушили питання оплати праці державних службовців.
Зокрема у виступі зазначалось: “Реформа державної служби є не тільки однією з найбільш нагальних на сьогодні, це – перша реформа, від успішності якої залежить реформування країни в цілому. Адже реформи, які сьогодні очікує суспільство, роблять конкретні люди і, в першу чергу, державні службовці.
На сьогодні рівень заробітної плати працівників державного управління, зокрема державних службовців середньої ланки (які складають 75% від загальної чисельності державних службовців), є не лише вкрай низьким, а просто принизливим. Проте, відповідно до Закону України «Про державну службу», вони в обов’язковому порядку повинні мати вищу освіту, прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі після спец перевірки, щорічно подають декларації про свої та членів своєї родини доходи. Їм забороняється працювати за сумісництвом. Вони не мають права брати участь у страйках, щоб відстояти свої права.

Ми чуємо від політиків вже не один рік, що у фінансово-економічній, політичній кризах винні «чиновники», і саме через це не популярно підвищувати заробітні плати державним службовцям.
Тому ми твердо переконані, що реформа державного управління і реформа оплати праці державних службовців після прийняття Закону України «Про державну службу» відкриє шлях до якісних змін в державі.

Закон має вступити в силу уже з 1 травня 2016 року, залишилося близько 6 тижнів. Що ми маємо? Чи, точніше, не маємо. Немає чіткого уявлення владою, скільки людей втратять статус державного службовця, а можливо, і робочі місця. Скільки планується створити нових робочих місць і яких, щоб працевлаштувати тих, хто залишиться без роботи.
Для тих, хто залишається на державній службі, схема посадових окладів станом на 23 березня не визначена, і коштів для впровадження закону з 1 травня п. р. в держбюджеті не передбачено.

Отже ми знову бачимо, що пропозиції профспілки щодо фінансового забезпечення реформ і чіткого прорахування наслідків від впровадження реформ ігноруються.
Аналогічна ситуація і з впровадженням Закону України «Про добровільне об’єднання громад». Мало хто з громадян України розуміє, навіщо спочатку потрібно об’єднатися, а тільки потім визначитися з функціями. Ми знову не бачимо розрахунків, скільки робочих місць для службовців органів місцевого самоврядування, вчителів, лікарів, соціальної сфери, культури буде створено і скільки членів наших профспілок залишаться без них. Яка ціна цієї реформи??? Чи несе вона поліпшення життя громадян та підвищення якості надання послуг і наближення їх до споживача???

Делегати запропонували включити в постанову з’їзду пункт про направлення до Кабінету Міністрів України звернення щодо:
– необхідності терміново розпочати соціальний діалог з профспілками стосовно адміністративно-територіальної реформи;
– внесення зміни до Закону України “Про Державний бюджет України на 2016 рік” щодо фінансового забезпечення впровадження з 1 травня 2016 року Закону України «Про державну служби України».

(за матеріалами сайту ЦК ППДУ України)