RSS Карта сайта

Сайт ППДУ » Uncategorized » Новини » Нові стандарти для бухгалтерів бюджетних установ: що зміниться та коли запрацює?

Нові стандарти для бухгалтерів бюджетних установ: що зміниться та коли запрацює?

Дата публікації: 21/05/2025 12:27

Міністерство фінансів України винесло на публічне обговорення проєкти двох нових професійних стандартів, які стосуватимуться діяльності бухгалтерів у бюджетній сфері. Йдеться про такі документи:

  • «Головний бухгалтер бюджетної установи»
  • «Бухгалтер бюджетної установи»

Ці стандарти мають стати дороговказом для професійної спільноти. Вони чітко формулюють перелік вимог до рівня знань, умінь, кваліфікації та компетенцій фахівців, які працюють у сфері обліку та звітності в бюджетних установах.

Мета нововведення — не просто впорядкувати вимоги до професії. Передбачається, що їх впровадження підвищить рівень фінансової грамотності у державному секторі, посилить фінансову дисципліну та підвищить прозорість і достовірність фінансової звітності. У подальшому ці стандарти стануть базовим документом для:

  • складання посадових інструкцій;
  • організації процесів атестації;
  • проведення оцінювання професійної діяльності бухгалтерів бюджетних установ.

Запропоновані документи відкриті до обговорення. Усі охочі мають можливість надати свої пропозиції та зауваження до 9 червня 2025 року, надіславши їх на електронну адресу: soksanva@minfin.gov.ua.

Отже, професійна спільнота бухгалтерів бюджетної сфери може взяти безпосередню участь у формуванні стандартів, які згодом визначатимуть вимоги до їхньої щоденної роботи.